Posted by kjell | Nyheter från förbundet

Välkomna till Sigtuna den 11 juni för att fira att Mälartjugofemman fyller 75 år ( all info på bifogad pdf nedan klicka på den)

Vi hoppas att 5-10st M25:or kommer att segla mot Sigtuna under fredagen och lördagen den 11 för att lägga till i Sigtuna båtklubbs hamn vid utrustningsbryggan helst före kl.12. Vissa av M-båtarna kanske kan vara framme redan på fredagskvällen på för oss reserverade platser.

Tanken är också att de M25 ägare/M-båtsmedlemmar som inte kommer båtledes skall kunna vara med på jubileet umgås vid M-båtarna i hamnen för att prata segling och goa minnen! Kanske vill en del av dem också vara med på middagen?  Vi visar gärna upp M-båtarna för intresserade , samt försäljning av M-båtsboken.

Speciellt för M-båtsförbundet arrangeras en guidad tur ”stadsvandring” på c:a 60 minuter. Den handlar om Sigtuna Sveriges första stad med start på lördagen kl.15 från hamnen, kostnad 100kr per person. (max 25 personer) betalning via swish till M-båtsförbundet eller kontant på plats.

Jubilleum M25 75 ar för M-batar

Translate »