Posted by kjell | Nyheter från förbundet

Den 1-10 mars 2019 Monter C16:53 i ”Classic Boat” i C-hallen.

M-båtsseglare Seglar Vackert i sina klassiska båtar, vi visar upp oss på olika sätt! På denna mässa kan vi sprida kunskap om klasserna, båtvård, och berätta om vart 2019 års rekommenderade träffar, seglingar och studiebesök m.m. kommer att ske.

Det ger bra PR och mycket snack mellan nuvarande M-båtsseglare, men också god publicitet via de före detta M-båtsseglare som av nostalgiska skäl kommer till vår mysiga monter för att titta på foton och snacka M-båtssegling.

M-båtsförbundet har deltagit de senaste två åren, i ”Classic Boat” tillsammans med Neptunkryssarförbundet, Skärgårdskryssarförbundet, SYS och GYS med flera.

Viktigt att vi samverkar för M-båtsklasserna i montern. Bemanningen sköts av frivilliga M-båtsmedlemmar, inträdet/utställarkort delas ut kostnadsfritt till de M-båtsmedlemmar som vill hjälpa till med ett eller flera 3-4 timmars pass.

Så planera redan nu in för ditt deltagande kontakta mig på kjellbirger@telia.com

Jag hoppas ni vill vara med. Seglarhälsningar från Kjell Gustafson M25-4 telefon 070- 543 34 36

Namnlös